vakantie-max.reismee.nl

vakantie Friesland dag 3

vandaag redelijk uitgeslapen tot 10:00 daarna gegeten een boterham met grilworst na het eten hadden we kaartjes bestelt voor de volgende dag om naar schiermonikoog te gaan ze zeggen dat het een uur varen is en als je aan de overkant bent krijg je nog een fiets en dan kan je schiermonikoog door fietsen en daarna was het eigelijk wel een lekker rustig dagje niks biezonders gedaan of zo lekker avondje er was nog een leuk tv progamma op tv en ik mog ook weer niet te laat naar bed want we moesten s'morgens weer vroeg op want we gingen naar schiermonikoog en dat was het voor vandaag

groetjes max

vakantie friesland dag 2

vandaag heb ik lekker uitgeslapen tot 11 uur daarna gingen we lekker eten daarna heb ik even achter de xbox gezeten nou daarna wouden we even naar het lauwersmeer gaan maar dat lukte niet helemaal dus gingen we maar een wandelpad pakken en wandelen toen we terug kwamen ging ik weer even achter de xbox zitten daarna had ik lekker gegeten spinazie met worst dat vond ik heel lekker daarna een lekker rustig avondje daarna geslapen en dat was het

Vakantie Friesland dag 1

Nou vandaag was ik nog even bij mijn moeder tot half een s'middags toen kwam mijn vader mij en mijn broer halen en gingen we alles inpakken toen gingen we rijden en gingen we nog even tanken we deden er ongeveer 2 en een halfuur over toen we bij het huisje aankwamen gingen we even naar het stadje we wouden daar naar de oldtime dat is iets met oude auto's maar toen zagen we de auto's weg rijden toen zag we daar nog twee oude auto's die waren best cool toen gingen we eten we aten witte rijst maar dat vond ik best wel vies daarna ging ik nog even zwemmen in het meertje eerst alleen en daarna met de andere dat was best leuk het is een leuk huisje best wel groot hoor En dat was het voor vandaag Groetjes max

vakantie Ardennen dag 11 en 12

dag 11

heb ik niet veel gedaan maar wel een leuke dag weer heel vaak van de rivier af geweest dat is en blijft heel leuk

dag 12

weer heerlijk uitgeslapen en om 2 uur ging ik weer challenge pacoer doen en dat was weer heel gaaf heb een stoere dag gehad en nog lekker uit eten geweest heb lekker een snitsel genomen met patat er bij

vakantie Ardennen dag 10

vandaag heb ik lekker uitgeslapen en mijn moeder ging broodjes halen en ik lag nog te slapen. Na het eten ben ik de rivier af geweest daarna ging ik naar het plaatsje dinant gegaan daar hebben we nog even op een terasje gezeten en nog wat in de stad wezen kijken toen ik trug was ben ik de hele tijd van de rivier af geweest toen ging ik lekker eten daarna nog wat gespeeld met andere kinderen dat was best gezellig en daarna om 22:00 ging ik de grieseltocht doen en dat was echt heel spannend je schrok op momenten dat je het niet verwacht het duurde ongeveer een anderhalf uur en toen ik naar de carevan liep heb ik mijn oma mijn broer en mijn moeder nog laten schrikken en om kwart voor 1 ging ik slapen

Vakantie Ardennen dag 8 en 9

Sorry dat ik even niets geschreven heb ik had het te druk met spelen.

Zaterdag ben ik na het ontbijt met mijn moeder naar het dorpje Tellin geweest daar was een markt, nou daar was niet veel aan, vier kraampjes, dus waren we zo weer terug.

's middags ben ik even wezen zwemmen in het zwembad, lekker water en niet druk.

Zaterdagmiddag kwamen er heel veel nieuwe mensen op de camping aan en ook leuke kinderen bij ons in het straatjes, hier heb ik heel de middag en avond mee gespeeld.

Zondag heeft mijn moeder broodjes gehaald, ik sliep lekker lang tot wel 10.00 uur.

Na het ontbijt zijn we gaan spelen, we hebben gezommen in het zwembad en zijn met banden en luchtbedden van het riviertje afgegaan, wel koud hoor.

Mijn moeder gaat nog even kijken voor surfschoentjes omdat die stenen zo'n pijn doen aan je voeten.

Ik heb een leuke dag gehad.

vakantie Ardennen dag 7

Ik ben om 10.00 uur broodjes gaan halen met mijn moeder. 's middags ben ik de rivier op gegaan met een band, het water was ontzettend koud. ik heb geen waterschoenen dus de stenen deden erg zeer aan mijn voeten. Mijn moeder heeft nog gezocht naar waterschoenen maar nog niet kunnen vinden. Vanaf morgen wordt het weer echt veel beter en dan ga ik het weer doen.

's avonds hebben we gebarbecued.

vakantie Ardennen dag 6

ik ging om half 10 broodjes halen toen hebben we lekker gegeten en om 2 uur ging ik het challence parcours doen en daar voor moesten wij naar ny toen en waar wij moesten zijn was echt heel moelijk te vinden maar uiteindelijk hebben we het toch gevonde. De Tomtom deed het namelijk niet en toen moesten we het op de ouderwetse manier doen, met de kaart en vragen.

We kwamen aan bij een groeve waar je kon abseilen, klimmen en tokkelen.

Ik ben eerst gaan abseilen, het was best eng om over het randje te stappen. Ik moest met gestrekte benen tegen de rotswand staan en mezelf langzaam laten zakken, verder naar beneden moest ik een soort kikkersprongen maken tegen de muur. Ik vond het best spannend om te doen.

Toen ging ik tokkelen, ik moest eerst naar boven klimmen via een glibberig pad en met een extra beveiliging ging ik langs de kabel naar beneden. Dat ging heel hard. Onderaan werd je afgeremd en dat voelde niet fijn.

Ik ben wel 4 x wezen tokkelen. Ik vond het tokkelen het stoerste om te doen en wil dat zeker nog een keer doen. Misschien volgende week nog een keer.

We waren om 17.30 uur thuis en zijn toen lekker in het restaurant wezen eten.