vakantie-max.reismee.nl

Vakantie Friesland dag 1

Nou vandaag was ik nog even bij mijn moeder tot half een s'middags toen kwam mijn vader mij en mijn broer halen en gingen we alles inpakken toen gingen we rijden en gingen we nog even tanken we deden er ongeveer 2 en een halfuur over toen we bij het huisje aankwamen gingen we even naar het stadje we wouden daar naar de oldtime dat is iets met oude auto's maar toen zagen we de auto's weg rijden toen zag we daar nog twee oude auto's die waren best cool toen gingen we eten we aten witte rijst maar dat vond ik best wel vies daarna ging ik nog even zwemmen in het meertje eerst alleen en daarna met de andere dat was best leuk het is een leuk huisje best wel groot hoor En dat was het voor vandaag Groetjes max

Reacties

Reacties

Stefanie

Ha Max,
Jij doet veel op 1 dag!
Met plezier lees ik je reisverhalen.
Veel plezier en de groeten aan Nils en je vader.
Groeten van Andy, Stefanie en een klap eens in je handjes van Denn

Renate

Hé Max, dank je voor je snelle verhaaltje. Dus je hebt al lekker gezwommen? Witte rijst, ik neem aan dat er nog wel iets anders bij was toch? Jammer dat jullie net te laat waren voor de old timers. Hoop morgen weer wat van je te lezen. Love you, dikke kus! XXX

Oma

Hoi Max, nu op vervolgvacantie is het leuk daar waar is dat precies in Friesland aan het IJsselmeer? Ik hoop dat het net zo gaaf wordt als in de Ardennen,groetjes Omax

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!