vakantie-max.reismee.nl

vakantie Friesland dag 10

vandaag om half 10 er uit en daarna kwam de rest er uit en daarna gingen we eten ik had een botherham met smeerworst toen hadik achter mijn computer gezeten en we zijn naar een molen geweest daar kon je in het was eigelijk een museum we zijn helemaal bovenin geweest daarna nog naar een kerk geweest maar daar kon je niet in daarna nog naar de winkel en toen hadden we epke zonderland gekeken nou daarna gegeten we hebben patat gegeten en daarna gezwommen in het riviertje enn twee uur later ging ik slapen en dat was het

groetjes max

Reacties

Reacties

Renate

Hoi Max, Was goed he die Epke? Vandaag zijn de rolluiken en het zonnescherm geplaatst. Vanmiddag kwam er een fotograaf, heel officieel allemaal, met allemaal lampen en zo, haha. Nu maar afwachten wat het voor foto wordt. Ik heb een interview gehad en er is dus een foto gemaakt van mij in mijn nieuwe huis. Dat is voor een folder van de woningbouwvereniging en voor de krant. Leuk he? Nog 2 nachtjes slapen en dan ben je weer in Papendrecht! Nog fijne dagen, het mooie weer komt er aan volgens mij. Groetjes aan iedereen en dikke kus xxxx

Oma Diny

Hey Max,
Dat was mooi om te zien die Epke. Heel spannend.
Zo'n molen is ook leuk, wel hoog trappen klimmen.
Dit alweer jullie laatste dag en zien we elkaar misschien morgen.
Groeten aan allemaal,
Dag hoor
Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!