vakantie-max.reismee.nl

vakantie Friesland dag 7

vandaag geslapen tot 10:00 daarna eruit om te eten toen heel even achter mijn computer gezeten en daarna hadden we een bootje gehuurd dat was best duur maar toen we in de boot zaten gingen we even terug omdat we dachten dat het ging regenen maar dat deed het niet dus gingen we een half uurtje later de boot weer in maar toen we er in zaten en aan het varen waren ging het regenen dus we gingen weer terug nou daarna deden we weer een poging maar toen ging het een klein beetje regenen maar we zijden we gaan gewoon door op de terug weg had ik gevaren dat was wel leuk maar ook best wel moelijk toen we het boodje terug hadden gebracht ging de zon schijnen en we hadden witte rijst op dat vond ik niet echt lekker en daarna in de avond had ik nog gevist maar niks gevangen en daarna ging ik slapen en dat was het

groetjes max

Reacties

Reacties

Oma Laska

Hoi Max, Weer zo.n leuke brief en ook weer witte rijst wat je niet lekker vind,wat jammer van de regen, maar toch maar genieten.groetjes Oma

Renate

Zo leuk om jouw verhaaltjes te lezen als ik weer moe op de bank plof. Jammer van de regen met het varen maar het was toch wel leuk begrijp ik. Knap dat je ook gevaren hebt. Hoop dat je nog een paar leuke dagen hebt!
Dag lieverd! groetjes en dikke knuffel van mama. Hou van jou heeel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!