vakantie-max.reismee.nl

vakantie Ardennen dag 6

ik ging om half 10 broodjes halen toen hebben we lekker gegeten en om 2 uur ging ik het challence parcours doen en daar voor moesten wij naar ny toen en waar wij moesten zijn was echt heel moelijk te vinden maar uiteindelijk hebben we het toch gevonde. De Tomtom deed het namelijk niet en toen moesten we het op de ouderwetse manier doen, met de kaart en vragen.

We kwamen aan bij een groeve waar je kon abseilen, klimmen en tokkelen.

Ik ben eerst gaan abseilen, het was best eng om over het randje te stappen. Ik moest met gestrekte benen tegen de rotswand staan en mezelf langzaam laten zakken, verder naar beneden moest ik een soort kikkersprongen maken tegen de muur. Ik vond het best spannend om te doen.

Toen ging ik tokkelen, ik moest eerst naar boven klimmen via een glibberig pad en met een extra beveiliging ging ik langs de kabel naar beneden. Dat ging heel hard. Onderaan werd je afgeremd en dat voelde niet fijn.

Ik ben wel 4 x wezen tokkelen. Ik vond het tokkelen het stoerste om te doen en wil dat zeker nog een keer doen. Misschien volgende week nog een keer.

We waren om 17.30 uur thuis en zijn toen lekker in het restaurant wezen eten.

Reacties

Reacties

Oma

Max,wat knap van jou om zulke dingen te doen.Toen ik de foto,s bekeek,kreeg ik kippenvel,moet er niet aan denken dat ik zo iets ga doen,brrrrrrrr.Maar ik ben blij dat je je zo amuseert,geniet ervan! Groetjes Omaxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!