vakantie-max.reismee.nl

Vakantie Ardennen dag 8 en 9

Sorry dat ik even niets geschreven heb ik had het te druk met spelen.

Zaterdag ben ik na het ontbijt met mijn moeder naar het dorpje Tellin geweest daar was een markt, nou daar was niet veel aan, vier kraampjes, dus waren we zo weer terug.

's middags ben ik even wezen zwemmen in het zwembad, lekker water en niet druk.

Zaterdagmiddag kwamen er heel veel nieuwe mensen op de camping aan en ook leuke kinderen bij ons in het straatjes, hier heb ik heel de middag en avond mee gespeeld.

Zondag heeft mijn moeder broodjes gehaald, ik sliep lekker lang tot wel 10.00 uur.

Na het ontbijt zijn we gaan spelen, we hebben gezommen in het zwembad en zijn met banden en luchtbedden van het riviertje afgegaan, wel koud hoor.

Mijn moeder gaat nog even kijken voor surfschoentjes omdat die stenen zo'n pijn doen aan je voeten.

Ik heb een leuke dag gehad.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!