vakantie-max.reismee.nl

vakantie Friesland dag 3

vandaag redelijk uitgeslapen tot 10:00 daarna gegeten een boterham met grilworst na het eten hadden we kaartjes bestelt voor de volgende dag om naar schiermonikoog te gaan ze zeggen dat het een uur varen is en als je aan de overkant bent krijg je nog een fiets en dan kan je schiermonikoog door fietsen en daarna was het eigelijk wel een lekker rustig dagje niks biezonders gedaan of zo lekker avondje er was nog een leuk tv progamma op tv en ik mog ook weer niet te laat naar bed want we moesten s'morgens weer vroeg op want we gingen naar schiermonikoog en dat was het voor vandaag

groetjes max

Reacties

Reacties

Renate

Wat een lekker rustig dagje, is ook wel fijn toch?
Dan ben je dus vandaag naar Schiermonnikoog geweest. Ben benieuwd hoe het was daar en wel 2 vuurtorens he? Heb je al wat foto's gemaakt?
Nou Andy heeft hard gewerkt hoor vandaag, de keuken is er uit, de badkamer is eruit en nu worden de tegels er uit gehakt. Oh ja de laminaatvloer is ook al weg. In jouw kamer heb ik al van 1 wand het behang afgehaald, nog een klein muurtje te gaan.
Ik heb trouwens jou luchtkus ook gekregen hoor, zo dat was een harde zeg. Luchtkus terug hoor, een hele dikke
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Ik hou van jou!

Max

Ik zet morgen de foto's er op van donderdag

Max

Je gaat echt heel goed in het huis mama hou heel veel van jou xxxxxxxxxxxxxxxx max

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!