vakantie-max.reismee.nl

vakantie Friesland dag 9

vandaag ging ik er om half 10 er uit daarna kwam de rest ook naar beneden toen gingen we eten toen ging ik computeren daarna ging ik naar een dorpje maar toen we daar liepen ging het regenen nou het regende maar een klein beetje dus we liepen gewoon door maar ik had een paraplu in mijn hand toen we terug kwamen bij de auto ging het wat harder regenen toen reden we naar de lidl en daarna gingen we weer naar het huisje toen ging ik even achter de xbox zitten en daarna aten we bami daarna had ik in het riviertje gezwommen en daarna had ik nog even tv gekeken en daarna ging ik naar bed en dat was het

groetjes max

Reacties

Reacties

Renate

Hey Max, het meeste wist ik natuurlijk al toen ik je door de telefoon sprak. En hoe was de bami, lekker?
Zie je gauw weer he?
Dikke knuffel. luv u xxxxxxxxxxxxxxxxx

Oma Diny

Hoi Max
Jammer van de regen, maar het mooie weer komt eraan. Vanaf morgen zal de zon meer schijnen. Ook bij jullie in het hoe noorden. Veel plezier nog.
Groetjes Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!