vakantie-max.reismee.nl

vakantie friesland dag 2

vandaag heb ik lekker uitgeslapen tot 11 uur daarna gingen we lekker eten daarna heb ik even achter de xbox gezeten nou daarna wouden we even naar het lauwersmeer gaan maar dat lukte niet helemaal dus gingen we maar een wandelpad pakken en wandelen toen we terug kwamen ging ik weer even achter de xbox zitten daarna had ik lekker gegeten spinazie met worst dat vond ik heel lekker daarna een lekker rustig avondje daarna geslapen en dat was het

groetjes max

Reacties

Reacties

Oma

Dat was een hele rustige dag voor jou,Max, in verhouding tot vorige week.
Wel lekker gegeten, spinazie is lekkerder dan witte rijst.
Gaan jullie nog naar Pieterburen?Uiteraard hoor ik dat wel in een van brieven.Nog veel plezier! Groetjes aan allen.Omaxx

Renate

Hé Max, lieve jongen van me. Wat heb je lang uitgeslapen zeg, heerlijk, ik was al een paar uurtjes wakker hoor toen. Heerlijk spinazie, je lievelingseten, ik geniet van je verhalen en mis je wel hoor, al die knuffels die ik altijd van je krijg. Ik stuur je nu een dikke kus door de lucht........................heb je hem? Dag lieverd, doe je iedereen de groeten en geef Nils maar een kus, moet je het wel ineens doen als hij er geen erg in heeft anders wil hij hem niet he, haha. Doei Hou van jou! xxxxx

max

ja hoor mama heb hem gevangen stuur ook een lucht kus terug hou ook heel veel van jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx max

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!