vakantie-max.reismee.nl

vakantie Ardennen dag 10

vandaag heb ik lekker uitgeslapen en mijn moeder ging broodjes halen en ik lag nog te slapen. Na het eten ben ik de rivier af geweest daarna ging ik naar het plaatsje dinant gegaan daar hebben we nog even op een terasje gezeten en nog wat in de stad wezen kijken toen ik trug was ben ik de hele tijd van de rivier af geweest toen ging ik lekker eten daarna nog wat gespeeld met andere kinderen dat was best gezellig en daarna om 22:00 ging ik de grieseltocht doen en dat was echt heel spannend je schrok op momenten dat je het niet verwacht het duurde ongeveer een anderhalf uur en toen ik naar de carevan liep heb ik mijn oma mijn broer en mijn moeder nog laten schrikken en om kwart voor 1 ging ik slapen

Reacties

Reacties

Oma

Wat een belevenissen,Max!
Ik weet nu wel wat je liefste doet en dat is de rivier afgaan.Grieseltocht was ook leuk het kan niet op!Op het balcon is het 33 graden te heet om buiten te zitten.wel jammer!Jij gaat nog een halve week vacantie vieren.Veel plezier! groetjes Omaxxxxxx

tante trudy

Iedere keer als ik jou spannende avonturen
lees denk ik wat een gave vakantie en wat heerlijk
dat het nu zulk mooi weer is, de anderen doen toch ook zeker wel wat he of zijn ze lui?
Geniet er nog maar lekker van en doe iedereen
de groetjes.
Tante Trudy en oomAad

Renate

Die zijn vooral lui, haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!