vakantie-max.reismee.nl

Vakantie Friesland dag 5

Vandaag weer er vroeg uit want de ouders van Iris kwamen dus we gingen met hun naar pieterbure naar de zeehondencresh dat was echt heel leuk ik heb wel foto's maar die kan ik alleen vanaf mijn computer op mijn blog zetten en het internet is verbroken dus op mijn computer heb ik dus geen internet maar het schrijven doe ik via de iPhone van mijn vader. Na de zeehondencresh gingen we wat drinken op een terrasje dat was best gezellig daarna wouden we even naar een strand maar die konden we niet vinden dus gingen we maar naar dokkum daar hebben we ook nog even op een terrasje gezeten en daarna gingen we lekker wokken in een restaurant dat was lekker en daarna ging irisnaar huis en dat was het voor vandaag Groetjes max

Reacties

Reacties

Renate

Wat een leuke dag, kan me voorstellen dat de zeehondencreche leuk is, zie de foto's wel als je weer thuis bent. Heb je ook geen internet op je ipod dan? Dat is wel jammer he. Ben benieuwd wat je vandaag weer allemaal beleeft.
Het huis is echt een troep hoor. Morgen komt Andy weer en die gaat dat ding in de kamer er uit slopen, maandag komt dan de stievader van Andy en die gaat alle muren glad maken. Morgen komt er ook iemand die gaat de leidingen in de badkamer verplaatsen, dan maak ik een gave inloopdouche, tenminste ik, Andy natuurlijk he haha. Van jouw kamer is inmiddels het behang er af en heb ik een gave kleur blauwe verf gekocht. Weet je dat ik bijna voor Ajax ga worden, dat Feijenoord behang in Nils zijn kamer gaat er zo moeilijk af, pfff.
Nou dat weet je dan ook allemaal weer. Nog veel plezier en fijn dat je iedere dag een verhaaltje schrijft hoor, ben ik erg blij mee. Als het niet lukt wordt ik er echt niet verdrietig van hoor, hoef je niet bang voor te zijn maar ik vind het wel heel fijn dan lijkt het net of je dichtbij bent, snap je.
Ik hou van jou en dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!