vakantie-max.reismee.nl

Vakantie Friesland dag 4

Vandaag om 8:00 er uit want we gingen met de bood naar schiermonikoog dat was best leuk we moesten ook nog door een sluis om van het lauwersmeer naar de Waddenzee te varen op de Waddenzee ging de bood flinke vaart maken en we vonden dat de bood heel veel op de waterbus leek toen we emaal aankwamen op schiermonikoog kregen we een fiets mijn fiets was nog best groot het was nog wennen op en af te stappen met de fiets maar uiteindelijk ging het heel goed we gingen rond het eiland fietsen we waren op zoek naar een strand die vonden we al snel toen hadden we nog gezwommen daarna gingen we wat drinken en een ijsje nemen daarna was het al weer tijd om naar de bood te gaan toen we weer terug waren in ons huisje gingen we BBQen ik heb lekker gegeten daarna nog gebadmintond.en gezwommen en een uurtje later ging ik naar bed. En dat was het Groetjes max

Reacties

Reacties

Stefanie

Hoi Max,
Leuk eiland hè schiermonikoog.
Gingen jullie niet met zo'n grote boot?
Wij hebben het eiland 2 keer bezocht met de fiets en Hera heeft het hele eiland rondgerend (en gezwommen)
Heel veel plezier verder.
Groeten Stefanie

Renate

Hey dat klinkt als een superleuke dag, het was er ook perfect weer voor. Was het gaaf met de boot? Was het niet zo'n grote boot dan?
Heb je allebei de vuurtorens gezien? Mis je wel jochie!
Hele dikke kus en nog heel veel plezier!
XXXXXXXXX Hou van jou! Heeeeel veeeeeel!

Oma

Zo.dat was het m,n dagje wel voor jou het is wel leuk hè,ben je de veerboot geweest? IK ben eens met de veerboot van Harlingen naar Vlieland gevaren daar was
Laska ook nog bij. Ik hoop dat er nog veel leuke dagen bijkomen en wens je veel plezier!Groetjes aan allen.Oma





.

Oma Diny

Hoi Max,
Eindelijk heb ik vandaag je verhalen gelezen. Jullie hebben het best leuk daar. Wens jullie nog veel plezier
en ik zal (nu ik weet hoe het moet) elke avond even kijken.
Groetjes Ome

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!