vakantie-max.reismee.nl

vakantie Ardennen dag 5

ben om 9 uur broodjes gaan halen toen hadden we om 10:00 gegeten. Om 2 uur ging ik moutenbike en dat was heel zwaar berg op berg af maar het was heel leuk er was er nog een met remmen over de kop geslagen en ik ben zelf ook nog gevallen maar ben op het gras gevallen dus het deed geen pijn het was 2 en een half uur fietsen en het was ook nog best warm toen ik klaar was zat ik ook echt onder de modderik had toen gedoucht had een klein beetje hoofdpijn maar dat ging al weer snel over toen had ik gegeten en na het eten had ik nog even batminton gedaan met mijn moeder en om ongeveer 11:00 ging ik slapen en dat was het

groetjes max

Cool
Laughing

Reacties

Reacties

oma

Hoi Max, wat heb jij het toch druk!Voor jou is het wel een doe-vakantie,geniet er maar van. Ben je al wezen zwemmen? Wacht op je volgende verhaal.Groetjes Omaxxxx

tante liz

Hi lieverd, ik heb zo genoten van je verhalen, daardoor leek het best dichtbij, hartstikke bedankt daarvoor. Morgen gaan we zelf op vakantie dus ik ga dit missen. Veel plezier nog en wees voorzichtig met al die sportieve avonturen. Groetjes en kusjes aan je broer en mama. Doei max

max

nog veel plezier op vakantie groetjes max nils renate en oma diny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!