vakantie-max.reismee.nl

vakantie Ardennen dag 4

ik moest om half 9 op staan om broodjes te halen want we gingen om half 12 naar de ochtendmarkt in St. Hubert daar zagen we een kerk staan dus we gingen daar even in kijken en ik ging foto's maken. Daarna gingen we naar de markt en na de markt gingen we naar de winkel in de stad. Daar hadden we alles gekocht dat we nodig hadden. Ik ging toen we terug kwamen even achter de wii zitten. Toen ging ik met mijn broer en mijn moeder badminton doen dat was best gezellig nou toen was het al snel avond we hadden gebakken ardappeltjes. Daarna gingen we naar de bingo dat was best leuk want mijn broer had nog wat gewonnen de eerste ronden want hij had het bovenste rijdje vol en toen won hij een familie quiz en daarna had ik in de tweede ronde bijna mijn kaart vol maar toen zij iemand al bingo dus dat was balen. Toen liepen we naar huis en toen was het al 22:00 du ongeveer een ander halfuur later ging ik slapen en dat was het voor vandaag

groetjes max

Reacties

Reacties

tante Lizzzz

klinkt allemaal heel leuk Max maar ook best druk. Vergeet je niet te genieten en leuke vriendjes te zoeken daar? Geef mama maar een dikke kus van ons en je broer een stoere klap op zijn schouders want die zit niet meer te wachten op een knuffeltje, hahahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!