vakantie-max.reismee.nl

vakantie Ardennen dag 3

ik ging er om kwart over 8 uit om broodjes te halen. Ik kwam om 9 uur terug van de broodjes halen. Mijn broer lag nog te slapen maar die had later gegeten en om 10 uur ging ik buk en boog schieten dat was echt heel erg gaaf ging het meest buk schieten want dat vond ik het gaafst. toen liep ik naar huis. Had ik me nog even verveelt maar daarna ging ik met mijn broer voetballen maar het voetbal veld was bezet nou toen ging ik achter de wii ziten en nog een tijdje achter de computer gezeten. Toen had ik pizza gegeten maar hij was heel klein dus had ik daarna nog een broodje frikandel gehaald nou en daarna gingen we met zijn alle achter de wii zitten. Dat was het

groetjes max

Cool
Laughing

Reacties

Reacties

Papa

Gewoon weer een leuke dag dus

max

ja was heel leuk

Stefanie

Ha die Max,

Wat leuk dat ik je reisverhalen kan lezen. En dat terwijl ik zelf in Oostenrijk ben.
Je bent sportief bezig zeg. En wat een mooie caravan hebben jullie. Heel veel plezier en doe de rest ook de groeten.
Lieve groeten van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!