vakantie-max.reismee.nl

vakantie dag 1 Ardennen

vandaag hebben we 2 en een half uur gereden vanaf papendrecht naar bure in de ardennen het was niet zo lange rid maar er was bijna niks te doen en toen we aankwamen konden we het huis je niet vinden en toen werden we geholpen door zo'n medewerkeren die bracht ons naar het vekeerde huis en toen hebben we het zelf gevonden en toen gingen we alles uitpakken een uurtje later ging ik met moeder naar de camping winkel en toen we weg wilden ging het heel hard regenen ik zei de hele tijd tegen mijn moeder koop nou een paraplu maar ze zij het houd zo wel op met regenen 10 minuten later zei ik weer koop nou een paraplu en eindelijk kocht ze een paraplu en toen liepen we naar huis een uurtje later gingen we bami eten en we zijn op het laats nog naar een riviertje geweest toen gingen we naar huis en dat was het voor vandaag
Laughing
Cool

Reacties

Reacties

Papa

Hoi Max

Leuk man dat je een reislog hebt gemaakt.
Ik ga je volgen....... Leuk !!

Dikke knuffel voor jou

Ps
Leuke foto' s trouwens

tante liz

Hi max, wat een avontuur weer zeg! En zeg maar tegen mama dat ze niet zo eigenwijs moet doen, hahahaha.....ik vind het heel leuk op deze manier wat mee te krijgen van jullie vakantie, ben benieuwd !! kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!