vakantie-max.reismee.nl

vakantie Friesland dag 8

vandaag er weer lekker vroeg uit want de oma en opa van thijs kwamen op bezoek die waren er om 10:00 nou we dronken wat thee met een koekje erbij en toen ging ik op mijn computer zitten daarna zij mijn vader dat ze even met de auto een stukje gingen rijden ik ging niet mee ik bleef achter mijn computer zitten in de avond hdden we pannekoeken op die waren lekker daarna ging ik nog zwemmen in het meertje nils en thijs in het zembad toen ik klaar was met douchen kwamen nils en thijs terug en gingen daarna gelijk weer weg een uurtje of twee later ging ik slapen en dat was het

groetjes max

Reacties

Reacties

Renate

Hey Max, Gezellig visite en lekker gezwommen en ook nog lekkere pannenkoeken. Weer een leuke dag! Ben benieuwd wat je vandaag weer gaat beleven. Hou van jou, dikke kus XXXXXXXXXXXX Tot gauw!

Oma Diny

Hoi Max,
Gezellig druk, zo met z'n allen. Is het water in het meer niet erg koud??
Met Lisa gaat het goed, heb vanmiddag een poosje met haar gekroeld.
Nog veel plezier en groeten aan de anderen.
Bey bey.

Oma Laska

Hoi Max,
Bedankt voor je leuke brief, wat jammer van die regen nou,maar na regen komt zonneschijn.Heb je QS nog
gevolgd? Vanmiddag is Yuri van Gelder weer aan de beurt in de ringen.Max nog veel plezier ! groetjes Oma L.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!