vakantie-max.reismee.nl

vakantie Ardennen dag 2

ik stond ongeveer half negen op en ging om 9 uur broodjes halen. Toen had ik croissants gehaald en harde broodjes. Toen ik trug liep was ik de weg een beetje kwijt maar ik vond al snel de caravan weer. We gingen ongeveer om 10 uur eten. Toen had ik even achter de computer gezeten. Toen ik met mijn moeder boodschapen had gedaan hadden we even bij alle activiteiten kijken wat er te doen was ik ga nog de grieselnacht doen en boog en buk schieten en challence parcour en mountainbiken en ik ben lid geworden van de ardennen ranger club. Ik heb een skelter gehuurd voor een uur hij ging best hard en hij was speciaal gemaakt om door de modder te krossen om 6 uur had de skelter terug gebracht. Toen gingen we patat eten daarna gingen we op de wii zitten om ongeveer half 10 en dat was het voor vandaag

groetjes max

Cool
Laughing

Reacties

Reacties

tante liz

nou, best veel gedaan hoor max, tante liz doet nooit zoveel op vakantie maar dat weet je wel he? Hahahaha.....maar ik hoor je niet over een zwembad? Die is daar toch wel of zit je aan een riviertje?

Oma

Weer zo'n leuke brief, Max als je weer broodjes gaat kopen moet je kruimels strooien dan weet je zo de weg weer terug. Lach haha. groetjes Omaxx

max

ja er is wel een zwembad maar het regent best vaak maar woensdag word het mooi weer en als het vrijdag is word het een paar dagen zomer weer

Papa

Wat een geweldig verhaal weer zeg. Volgens mij is het hartstikke leuk op vakantie

Dikke knuffel

Oma

Weer een leuke dag gehad en een prachtig verhaal heb je neergezet.Was is buk en boogschieten precies? Vertel het maar als je weer terug bent.Wanneer ga je de grieselnacht in? en doe je dit alleen? Nog veel plezier verder en hoop dat het weer beter wordt.Groetjes aan allemaal.Omaxxx

max

dat is met een pijl en boog schieten en met een geweer waar geen echte kogels in zitten maar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!